JS Team nieuws

Deze Soul Red Metallic MX-5 RF is niet onder de indruk van een beetje regen. Des te meer zijn wij onder de indruk van de coupé-achtige looks.

Deze Soul Red Metallic MX-5 RF is niet onder de indruk van een beetje regen. Des te meer zijn wij onder de indruk van de coupé-achtige looks. ... Lees meerMinder weergeven

Onbekend maakt nog niet onbemind. De 260 pk sterke Mazda6 MPS met 2,3 liter turbomotor en vierwielaandrijving, is het ultieme bewijs.

Aan welke, relatief onbekende auto heeft u warme herinneringen?

Onbekend maakt nog niet onbemind. De 260 pk sterke Mazda6 MPS met 2,3 liter turbomotor en vierwielaandrijving, is het ultieme bewijs.

Aan welke, relatief onbekende auto heeft u warme herinneringen?
... Lees meerMinder weergeven

 

Reageer op Facebook

Mazda 323 1.6 16v turbo 4wd gtx formule 4

Mazda 6. 2.3 van m'n ouders! Daar in leren autorijden toen ik m'n rijbewijs had gehaald. Zo'n fijne auto 😁 toch Bianca?

Mijn eigen huidige Mazda 6 mps. Gechipt grotere turbo en een forged gebouwd motorblok. Bijna klaar om opnieuw te mappen voor echte pk's. (380+pk 500nm+) Heel veel plezier aan.

Toyota Corolla GTSI met een japanse 1.6 20V motor

6 dagen geleden

Autobedrijf 't Jan Scholten Team

10 miljoenste Ford Mustang een feit! #stillgoingstrong 💪

Amerikanen weten wel hoe ze een feestje moeten vieren.
En wat is een betere reden dan 10.000.000 geproduceerde Mustangs?
Afgelopen week kwamen zestig eigenaren met evenveel verschillende Mustangs uit diverse bouwjaren bijeen voor een exclusieve Mustang Meeting bij het hoofdkwartier in Dearborn en de Flat Rock-fabriek in Michigan. De bonte verzameling poseerde voor de camera en vormde samen het getal 10.000.000. Het leverde deze mooie plaatjes op.

Voor het bereiken van de indrukwekkende mijlpaal heeft Ford 54 jaar nodig gehad. Opvallend: met 680.000 verkochte exemplaren in de periode 1964-1965 was het debuutjaar meteen ook het meest succesvolle jaar.
Het jubileumnummer betreft een 460 pk sterke Mustang GT Convertible, voorzien van exact dezelfde witte kleur als de allereerste Mustang die in 1964 van de band rolde. Leuk detail: tussen 1965 en 1967 werd het origineel ook in Nederland geassembleerd.

De Mustang behoort nog immer tot 's werelds populairste en bestverkochte sportwagens. Daarnaast is er geen grotere filmster in de autobranche dan deze Ford; menig acteur droomt van een dergelijk lange lijst met aansprekende filmrollen. Dit verklaart tevens het recordaantal volgers op Facebook... Geen auto die hem dat nadoet!

Wie draagt zijn of haar steentje bij aan deze geweldige #MustangMadness?
... Lees meerMinder weergeven

 

Reageer op Facebook

Marcel Hitv, waar is die van jou?

Waren jullie ook van de partij ?

1 week geleden

Autobedrijf 't Jan Scholten Team
KLASSIEK JS-TEAM AANBOD

3x MX-5 NA, 3x rood + 3x een JS-Team Classic Label = 3x puur, intens & onbezorgd rijplezier!

Is een heerlijke spartaanse open tweezitter het enige dat nog aan uw zwoele zomer ontbreekt? Geef gehoor aan uw wens met één van deze volbloed zonaanbidders ☀️☀️☀️

Bekijk de 3 ranke roadsters online (https://www.jsteam.nl/occasions/mazda-occasions/) of vanaf maandag 27 augustus live in onze showroom!Image attachmentImage attachment

KLASSIEK JS-TEAM AANBOD

3x MX-5 NA, 3x rood + 3x een JS-Team Classic Label = 3x puur, intens & onbezorgd rijplezier!

Is een heerlijke spartaanse open tweezitter het enige dat nog aan uw zwoele zomer ontbreekt? Geef gehoor aan uw wens met één van deze volbloed zonaanbidders ☀️☀️☀️

Bekijk de 3 ranke roadsters online (www.jsteam.nl/occasions/mazda-occasions/) of vanaf maandag 27 augustus 'live' in onze showroom!
... Lees meerMinder weergeven

#Summertime: deur dicht, dak open

t JS-Team verkent tijdelijk nieuwe wegen. T/m zaterdag 25 augustus is ons bedrijf gesloten wegens vakantie. Voor meer informatie kunt u terecht op onze website: https://www.jsteam.nl/.

Graag tot over een paar weken! ☀️

#Summertime: deur dicht, dak open

't JS-Team verkent tijdelijk nieuwe wegen. T/m zaterdag 25 augustus is ons bedrijf gesloten wegens vakantie. Voor meer informatie kunt u terecht op onze website: www.jsteam.nl/.

Graag tot over een paar weken! ☀️
... Lees meerMinder weergeven

2 weken geleden

Autobedrijf 't Jan Scholten Team
#FridayVibes: zie hier de twee Mazda SUVs die niet voor Europa bestemd zijn. Voor welke van de twee zou u graag willen dat er een uitzondering wordt gemaakt? De sportieve CX-4 (foto 1) of toch de ruime CX-8?Image attachment

#FridayVibes: zie hier de twee Mazda SUV's die niet voor Europa bestemd zijn. Voor welke van de twee zou u graag willen dat er een uitzondering wordt gemaakt? De sportieve CX-4 (foto 1) of toch de ruime CX-8? ... Lees meerMinder weergeven

 

Reageer op Facebook

CX4... Panoramadak aub...😁😎

CX-4 ‼️

CX4

Doe maar een autootje 😆

4!

CX4

De CX8 lekker ruim(erg ruim) en toch mooi vorm gegeven

CX-4. De CX-8 biedt denk weinig meerwaarde boven de CX-5.

+ Meer reacties bekijken

De MX-5 RF: half roadster, half coupé, 100% rijplezier. #DrivingMatters

De MX-5 RF: half roadster, half coupé, 100% rijplezier. #DrivingMatters ... Lees meerMinder weergeven

 

Reageer op Facebook

Die wil ik hebben voor m'n verjaardag Bianca Hogewoning en Beer 🎉😀

Welk jaar, tanika? Kunnen we alvast gaan sparen, hihi😂😂😂🤣🤣

3 weken geleden

Autobedrijf 't Jan Scholten Team
Hij is er! De geheel nieuwe Dodge Ram is NU te bewonderen bij t Jan Scholten Team.
Om te kunnen beoordelen hoe goed deze machtig mooie pick-up is, hebben we hem naast zijn eeuwige rivaal gezet: de Ford F-150 van het nieuwste modeljaar.

Welk Amerikaans werkpaard heeft úw voorkeur?
Bekijk ze allebei op: https://www.jsteam.nl/occasions/alle-occasions/Image attachment

Hij is er! De geheel nieuwe Dodge Ram is NU te bewonderen bij 't Jan Scholten Team.
Om te kunnen beoordelen hoe goed deze machtig mooie pick-up is, hebben we hem naast zijn eeuwige rivaal gezet: de Ford F-150 van het nieuwste modeljaar.

Welk Amerikaans werkpaard heeft úw voorkeur?
Bekijk ze allebei op: www.jsteam.nl/occasions/alle-occasions/
... Lees meerMinder weergeven

 

Reageer op Facebook

Ook dakloos verkrijgbaar? 🙊😂😎

Zo zien we ze niet vaak.

De MX-5 Roadster Coupé bekeken vanuit een ander perspectief. Eén waar we graag voor openstaan.

Zo zien we ze niet vaak.

De MX-5 Roadster Coupé bekeken vanuit een ander perspectief. Eén waar we graag voor openstaan.
... Lees meerMinder weergeven

Pfff... Heet is het hè? #weareonfire

Pfff... Heet is het hè? #weareonfire ... Lees meerMinder weergeven

Familie Stoffels uit Apeldoorn: MX-5 fans in het kwadraat!

Afgelopen week leverden wij deze prachtige Soul Red Mazda MX-5 ND in de meest complete GT-M uitvoering af aan de heer en mevrouw Stoffels. Een combinatie die hen uitstekend past, getuige de grenzeloze passie die deze trouwe JS-Team klanten hebben voor de volbloed roadster.

Na 8 jaar met veel plezier te hebben rondgereden in de (eveneens door ons geleverde) MX-5 NC, neemt het nieuwste model hierbij het stokje over. Voor deze twee was het de MX-5 NA, het origineel, die als aanstichter gold voor hun aanstekelijke enthousiasme. Telt u mee?

Hoe aanstekelijk weten ze inmiddels ook bij www.mx5club.nl. De organisatie van de coolste Club van Nederland heeft al heel wat mooie toerritten in binnen- én buitenland samen met de heer en mevrouw Stoffels beleefd. En aan de uitgelaten blikken op de foto te zien, worden daar komende tijd talloze cabrio-avonturen aan toegevoegd! Aan de auto zal het in ieder geval (ook) niet liggen...

Namens t Jan Scholten Team: nogmaals heel veel rijplezier gewenst. Niet voor één, niet voor twee, maar in het kwadraat!

Familie Stoffels uit Apeldoorn: MX-5 fans in het kwadraat!

Afgelopen week leverden wij deze prachtige Soul Red Mazda MX-5 ND in de meest complete GT-M uitvoering af aan de heer en mevrouw Stoffels. Een combinatie die hen uitstekend past, getuige de grenzeloze passie die deze trouwe JS-Team klanten hebben voor de volbloed roadster.

Na 8 jaar met veel plezier te hebben rondgereden in de (eveneens door ons geleverde) MX-5 NC, neemt het nieuwste model hierbij het stokje over. Voor deze twee was het de MX-5 NA, het origineel, die als aanstichter gold voor hun aanstekelijke enthousiasme. Telt u mee?

Hoe aanstekelijk weten ze inmiddels ook bij www.mx5club.nl. De organisatie van de coolste Club van Nederland heeft al heel wat mooie toerritten in binnen- én buitenland samen met de heer en mevrouw Stoffels beleefd. En aan de uitgelaten blikken op de foto te zien, worden daar komende tijd talloze cabrio-avonturen aan toegevoegd! Aan de auto zal het in ieder geval (ook) niet liggen...

Namens 't Jan Scholten Team: nogmaals heel veel rijplezier gewenst. Niet voor één, niet voor twee, maar in het kwadraat!
... Lees meerMinder weergeven

 

Reageer op Facebook

We krijgen er gewoon een kleur van! Maar het verhaal klopt helemaal!

En veel dank aan Stef, die alle gimmicks in de auto uitstekend heeft uitgelegd!👍🏻

Veel plezier.

Veel veiliger km en heel veel plezier er mee !

Gefeliciteerd met jullie Soul Red Mazda MX-5 wat een mooie kleur👍 😜 en wellicht tot ziens op een volgend club evenement.

Mooie auto veel veilige kilometers!

Superleuk!!

Van harte gefeliciteerd en uiteraard veel heel veel mooie en veilige ritten met en zonder de leukste en gezelligste mx5 club 😉😎

Gefeliciteerd! Prachtige aankoop!

Nogmaals gefeliciteerd. Heel veel gelukkige kilometers!

Dank voor jullie goede wensen. We hebben de auto afgelopen week helemaal ontdekt tijdens een korte vakantie in het Teutoburger Wald. Hij rijdt GEWELDIG! 👍🏻

+ Meer reacties bekijken

4 weken geleden

Autobedrijf 't Jan Scholten Team
Its weekend, that means its time for:Image attachmentImage attachment

It's weekend, that means it's time for: ... Lees meerMinder weergeven

#TBT /#MazdaMemories: welke Japanse volbloed staat hier in een onopvallend hoekje te schitteren?

#TBT /#MazdaMemories: welke Japanse volbloed staat hier in een onopvallend hoekje te schitteren? ... Lees meerMinder weergeven

 

Reageer op Facebook

Rx7 FD

RX-7 FD

Mazda rx 7!

...'k ben beter in de daklozen...😉😎😁

Alle antwoorden zijn goed 😉

+ Meer reacties bekijken

Mooi hè. 
Maar bij deze gaat het dak er pas écht af: https://www.jsteam.nl/occasions/ford-usa-occasions/ford-usa/mustang/ford-usa-mustang-convertible-automaat-317pk-ecoboost-incl-bpmbtwnl-kenteken/1584773/
U ziet liever een onverkocht exemplaar? Vraag ons naar de mogelijkheden voor een passend Mustang-aanbod.

Mooi hè.
Maar bij deze gaat het dak er pas écht af: www.jsteam.nl/occasions/ford-usa-occasions/ford-usa/mustang/ford-usa-mustang-convertible-automaat...
U ziet liever een onverkocht exemplaar? Vraag ons naar de mogelijkheden voor een passend Mustang-aanbod.
... Lees meerMinder weergeven

Het perfecte uitzicht voor een zonnige maandagmorgen 😎

Het perfecte uitzicht voor een zonnige maandagmorgen 😎 ... Lees meerMinder weergeven

Als een MX-5-rijder pretendeert geen moeite te hebben met het fileprobleem:

Als een MX-5-rijder pretendeert 'geen moeite' te hebben met het fileprobleem: ... Lees meerMinder weergeven

1 maand geleden

Autobedrijf 't Jan Scholten Team

Eén week verder en twee M-Editions 'lichter'. De bestemming van deze twee bijzondere MX-5 NA's: België en Duitsland!

Het JS-Team Classic Label heeft bewezen op Europees niveau een succes te zijn. Steeds vaker doen liefhebbers buiten Nederland een 'klassieke' ontdekking in Almelo!

Extra speciaal zijn natuurlijk de MX-5 M-Editions: wereldwijd een heuse zeldzaamheid. Met een gelimiteerd productieaantal van 3.000 (Montego Blue Mica) en 3.500 (Merlot Mica), is het anno 2018 zowaar nog unieker om een exemplaar in een conditie te vinden als deze twee.

Dat de nieuwe eigenaren NA-liefhebbers zijn staat buiten kijf; het is immers niet hun eerste. Het feit dat mevrouw De Caluwé er zelfs haar veel jongere NC Roadster Coupé uit 2012 voor inruilde, zegt genoeg. Bovendien wordt haar grenzeloze passie binnen eigen kringen aangemoedigd in stijl. De andere MX-5 op de foto voor haar huis is namelijk van de heer Smet-van Damme; nog zo'n MX-5-fan.

Als dank voor onze service hebben Pascale de Caluwé en Frank Helmes ons getrakteerd op respectievelijk een foto van de M-Edition op diens nieuwe thuisbasis en een mandje vol lekkernijen uit Münster. Hoezo, kers op de taart? 🙂
Namens het JS-Team: heel veel fijne & veilige kilometers gewenst!
... Lees meerMinder weergeven

 

Reageer op Facebook

Zo uniek vind ik t niet😉

Het is even stil geweest rondom de Facebook activiteiten van t JS-Team. Dat is niet zonder reden. Afgelopen maand hebben we, na een kort ziekbed, afscheid moeten nemen van Jan Scholten: de grote initiator en oprichter van ons familiebedrijf.

De vader van het Team is niet meer. Althans, fysiek. Want zijn ziel zal immer voelbaar zijn, zowel binnen de bedrijfsmuren als daarbuiten. Met het overlijden van Jan stond onze wereld even helemaal stil. Tegelijkertijd zijn wij vastberaden om zijn lijfspreuk Of je doet het goed, of je doet het niet hoog in het vaandel te houden.

Jan Scholten overleed op 75-jarige leeftijd. Dit jaar is het 50 jaar geleden dat hij, met slechts 75 gulden (!) op zak, Automobielbedrijf Jan Scholten oprichtte. Al gauw bouwde Jan een heel team om zich heen, waarna de bedrijfsnaam evolueerde in ’t Jan Scholten Team.

Tot op het laatste moment is Jan zeer betrokken geweest bij het bedrijf. Zijn grenzeloze passie voor autos heeft hij nooit onder stoelen of banken gestoken. Naast een gedreven ondernemer, was Jan ooit een fanatiek rallyrijder. Begin dit jaar verrasten (oud-)medewerkers van het bedrijf hem met een historische hereniging. Na 34 jaar totale stilstand en maandenlang opknappen tot gevolg, ontmoette Jan zijn nieuwe oude liefde: de Lada rallyauto waarmee hij in de jaren 70 en 80 vele prijzen won. Het is één van de vele bijzondere herinneringen die we koesteren.

Met zijn krachtige persoonlijkheid, onomwonden uitspraken en zware rechtervoet, laat Jan Scholten letterlijk én figuurlijk zijn sporen na. En daar zijn we hem eeuwig dankbaar voor.

Het is even stil geweest rondom de Facebook activiteiten van 't JS-Team. Dat is niet zonder reden. Afgelopen maand hebben we, na een kort ziekbed, afscheid moeten nemen van Jan Scholten: de grote initiator en oprichter van ons familiebedrijf.

De vader van het Team is niet meer. Althans, fysiek. Want zijn ziel zal immer voelbaar zijn, zowel binnen de bedrijfsmuren als daarbuiten. Met het overlijden van Jan stond onze wereld even helemaal stil. Tegelijkertijd zijn wij vastberaden om zijn lijfspreuk "Of je doet het goed, of je doet het niet" hoog in het vaandel te houden.

Jan Scholten overleed op 75-jarige leeftijd. Dit jaar is het 50 jaar geleden dat hij, met slechts 75 gulden (!) op zak, Automobielbedrijf Jan Scholten oprichtte. Al gauw bouwde Jan een heel team om zich heen, waarna de bedrijfsnaam evolueerde in ’t Jan Scholten Team.

Tot op het laatste moment is Jan zeer betrokken geweest bij het bedrijf. Zijn grenzeloze passie voor auto's heeft hij nooit onder stoelen of banken gestoken. Naast een gedreven ondernemer, was Jan ooit een fanatiek rallyrijder. Begin dit jaar verrasten (oud-)medewerkers van het bedrijf hem met een historische hereniging. Na 34 jaar totale stilstand en maandenlang opknappen tot gevolg, ontmoette Jan zijn nieuwe oude liefde: de Lada rallyauto waarmee hij in de jaren 70 en 80 vele prijzen won. Het is één van de vele bijzondere herinneringen die we koesteren.

Met zijn krachtige persoonlijkheid, onomwonden uitspraken en zware rechtervoet, laat Jan Scholten letterlijk én figuurlijk zijn sporen na. En daar zijn we hem eeuwig dankbaar voor.
... Lees meerMinder weergeven

 

Reageer op Facebook

mooi geschreven, veel sterkte voor jullie allemaal

Mooi geschreven wij missen hem heel erg veel sterkte voor jullie Henry en Arjan en voor je lieve moeder

Mooi geschreven inderdaad ,sterkte voor jullie allen

Heel veel sterkte met die verlies

Gecondoleerd en veel sterkte voor jullie allemaal!

STERKTE MET DIT GROTE VERLIES ALLEMAAL!!!

Mooi verhaal, ik wens jullie veel sterkte en al het goede in de toekomst.

Veel sterkte en ga door met jullie bedrijf

Gecondoleerd en hee veel sterkte gewenst

Jeetje...😮 Zo'n levenslustig en gedreven man...wat een verlies. Mijn medeleven voor jullie en veel sterkte.💓

Gecondoleerd!

Sterkte met het verlies

Gecondoleerd,veel sterkte

Heel mooi geschreven en wens jullie als gezin en familie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en zal z'n wijze woorden nooit vergeten...

Ohhhh. Wat een vreselijk nieuws. Liny, Henry, Arjan en iedereen die om Jan gaf, gecondoleerd en heel veel sterkte met dit grote verlies. Wat heb ik veel over Mazda's geleerd van Jan. Zal altijd aan hem blijven denken. 😥

Gecondoleerd en veel sterkte

Gecondoleerd allen en sterkte met dit verlies!!

Mooi verwoord.... Gecondoleerd en sterkte gewenst!

Gecondoleerd

mooi geschreven en allemaal waar en sterkte in de toekomst voor jullie

Zijn passie en zijn wilskracht zullen mij altijd bij blijven. Ik wens jullie samen als ‘t JS team veel sterkte!

We zullen hem allemaal zeker missen. Mooi geschreven. ❤️

Heel mooi geschreven ❤

Heel mooi geschreven. We zullen hem missen ❤

Ik ken Jan als een man die ging voor wat hij voor ogen had. Ook voor de kerk. Aanschaf nieuwe kerk, als tenor flink aanwezig in mannenkoren/gelegenheidskoortjes. En kreeg je een hand.... dan voelde je die 3 dagen later nog. Een bijzondere man.... Arjan Scholten Evelien Scholten en Liny Hendry en Arinda en alle andere familieleden, werknemers, vrienden heel veel sterkte.

+ Meer reacties bekijken

2 maanden geleden

Autobedrijf 't Jan Scholten Team

Hoeveel aandacht kunt ú aan?

Maak kennis met de HELD onder de roadsters: een subliem mooie, origineel Nederlands geleverde MX-5 Hero 5 van de 1e eigenaar! Een absoluut unieke auto, uiterst punctueel onderhouden en gekoesterd door échte liefhebbers.

Wijzelf hadden in 2003 de eer om de uitgebouwde 2-zitter nieuw op de weg te zetten. Na 14,5 jaar (waarvan het overgrote deel in een verwarmde garage te hebben doorgebracht) heeft de breedgeschouderde Mazda nog niets van zijn verpletterende uitstraling verloren. De 'Wide bodykit' van Postert geeft de 2e generatie MX-5 een extreem uitgesproken voorkomen. Wie met deze auto komt voorgereden, heeft aan aandacht gegarandeerd geen gebrek!

Behalve de extra dik aangezette bumper(spoiler)s, dorpelverbreders en reusachtige uitlaten, is deze waanzinnige eyecatcher o.a. uitgerust met: 18 inch velgen, een verlaagd sportonderstel, chromen interieurpakket + rolbeugels en een pakket aan facturen dat bijna net zo dik is als de auto zelf. Tsja, wie het breed heeft...

Bekijk de Hero 5 in vol ornaat op onze website: www.jsteam.nl/occasions/mazda-occasions/mazda/mx-5/mazda-mx-5-roadster-1-6i-hero-5-edition-uniek/...
Of kom direct langs voor een heldenrit!
... Lees meerMinder weergeven

 

Reageer op Facebook

Daan Denneman!

Super auto !!!

Video image

Dodge Ram 2019: "The new definition of Greatness" #BuiltToServeIn the spirit of Dr. Martin Luther King, Jr., Ram truck owners also believe in a life of serving others. They serve because they’re driven by a higher callin... ... Lees meerMinder weergeven

 

Reageer op Facebook

2 maanden geleden

Autobedrijf 't Jan Scholten Team

Bijna 87 jaar hadden de Japanners ervoor nodig: afgelopen maand behaalde Mazda een productieaantal van maar liefst 50 miljoen! Een mijlpaal om even bij stil te staan.

De fabrikant begon in 1931 in Hiroshima met de bouw van driewielige pick-up trucks. Het zou nog 29 jaar duren voordat de eerste personenauto van de band rolde: de R360 Coupé. In de afgelopen 86 jaar en 7 maanden, om precies te zijn, was in ons land de Mazda 323 veruit het populairste model; in totaal vonden 187.577 exemplaren een eigenaar. De 626 sluit aan met een indrukwekkende 159.989 stuks.

Succesvol was én is uiteraard ook de MX-5. Dat ervaren we nog steeds iedere dag. Maar ook andere nichemodellen van het merk mogen niet worden vergeten. Al geven de verkoopaantallen de potentie niet goed weer. Denk bijvoorbeeld aan de MX-3, MX-6 en RX-7.

Deze en nog vele andere Mazda's hebben ervoor gezorgd dat de teller nu op 50.000.000 staat. Bij 't JS-Team zijn we trots dat we hieraan een bijdrage hebben kunnen leveren. En nog steeds doen. Op naar de 100 miljoen!
... Lees meerMinder weergeven

2 maanden geleden

Autobedrijf 't Jan Scholten Team

Bliksemsnel en een overdonderend geluid. 27 jaar na zijn legendarische overwinning op Le Mans, maakt de rotatiemotor aangedreven Mazda 787B nog onverminderd veel indruk.

Pas op met het volume van uw speaker(s): trillende trommelvliezen gegarandeerd!

Autobahn
Volume omhoog! Maar pas op: de wankelmotor van de Mazda 787B maakt VEEL geluid 🔊
... Lees meerMinder weergeven

 

Reageer op Facebook

Willem Vermeulen

Zooo hoort dat te klinken; bruut mechanisch geweld!👍💨💨💨😎

Marcel Bonnema Klinkt heftig😁

Lekker toeren draaien 🙂

2 maanden geleden

Autobedrijf 't Jan Scholten Team

COMFORT WITH A CAPITAL LETTER C.O.M.F.O.R. & T.

Bij 't JS-Team zijn we GROOT voorstander van auto's die zich onderscheiden van de grijze massa op de Nederlandse wegen. Deze Cadillac Sedan-De-Ville uit 1978 daarentegen, slaat werkelijk alles. Sterker nog, zelfs in het onorthodoxe Amerika, waar dingen nooit groots en comfortabel genoeg kunnen zijn, is deze in nieuwstaat verkerende klassieker (slechts 19.865 mijl!) een regelrechte eyecatcher. Om zijn absurde afmetingen, hoekige vormen en onmetelijke weelderigheid. Maar zeker ook vanwege de absoluut unieke c.q. uitmuntende conditie van de Cadillac. Waarmee de gestrekte limousine in één klap een eersteklas collectors item is.

Wat is er zoal nog meer opvallend aan de De Ville? Om te beginnen de kleur: het Arizona Beige lakwerk ademt seventies. De chromen bumpers blinken bovendien uit in zowel omvang als glans. Eenmaal ingestapt vraagt u zich af waarom u ooit die relaxfauteuil voor in huis heeft aangeschaft. Immers, niets gaat boven de immens relaxte 'zitmachine' van deze Cadillac. We gebruiken bewust het woord 'machine', aangezien de bestuurdersstoel één van de vele onderdelen is die zich volledig elektrisch laat bedienen. Ze zullen in de fabriek wel gedacht hebben: ruimte genoeg voor al die elektronica! Blijft toch bijzonder, om zoveel 'moderne' snufjes te ontdekken in een auto van 40 jaar oud... Niets wat zijn respectabele leeftijd overigens verraadt; zelfs de typische geur van een nieuwe auto is intact gebleven!

Meer weten over deze waanzin op wielen uit de JS-Team privécollectie? Bekijk de opper-Amerikaan op onze website: www.jsteam.nl/occasions/alle-occasions/cadillac/sedan-de-ville/cadillac-sedan-de-ville-7-0-425-ci...
... Lees meerMinder weergeven

 

Reageer op Facebook

Iets met veels te veel geld...?🤔

Jan Veenje 👍

Heb een 1980er. Rijdt wel zo ontzettend fijn👍

Je mag alleen alle grote steden niet meer in met die slurper.

2 maanden geleden

Autobedrijf 't Jan Scholten Team
De Mazda MX-5 2.0i S-VT 3rd Generation Limited Edition is, zoals de naam al zegt, een in beperkte oplage gebouwde roadster. Maar t JS-Team zou t JS-Team niet zijn als we ons ervan lieten weerhouden om over één te beschikken. Sterker nog, we hebben er op dit moment zelfs twee!

Ze delen hun uitvoering, kleur (Velocity Red) én bouwjaar (2005). De kilometerstanden ontlopen elkaar ook nauwelijks. Wat maakt dan het verschil? Het zit hem in de details: de één heeft bijvoorbeeld Eibach sportvering, de ander chromen uitlaatsierstukken.

En dan zijn er natuurlijk nog de Limited Badges met daarop het serienummer: respectievelijk 1179 en 1184. Inderdaad, op de lopende band stonden ze evenmin ver bij elkaar vandaan. 13 jaar later ontmoeten ze elkaar opnieuw, ditmaal in de showroom van dé MX-5 specialist van Nederland. Toeval bestaat niet...

Bewonder ze allebei op: https://www.jsteam.nl/occasions/mazda-occasions/Image attachment

De Mazda MX-5 2.0i S-VT 3rd Generation Limited Edition is, zoals de naam al zegt, een in beperkte oplage gebouwde roadster. Maar 't JS-Team zou 't JS-Team niet zijn als we ons ervan lieten weerhouden om over één te beschikken. Sterker nog, we hebben er op dit moment zelfs twee!

Ze delen hun uitvoering, kleur (Velocity Red) én bouwjaar (2005). De kilometerstanden ontlopen elkaar ook nauwelijks. Wat maakt dan het verschil? Het zit hem in de details: de één heeft bijvoorbeeld Eibach sportvering, de ander chromen uitlaatsierstukken.

En dan zijn er natuurlijk nog de Limited Badges met daarop het serienummer: respectievelijk 1179 en 1184. Inderdaad, op de lopende band stonden ze evenmin ver bij elkaar vandaan. 13 jaar later ontmoeten ze elkaar opnieuw, ditmaal in de showroom van dé MX-5 specialist van Nederland. Toeval bestaat niet...

Bewonder ze allebei op: www.jsteam.nl/occasions/mazda-occasions/
... Lees meerMinder weergeven

Na B komt D.

Bijna 15 jaar betrad de familie Gijzen uit Weesp het asfalt als echte helden. In december 2003 vielen de liefhebbers namelijk als een blok voor een wel heel bijzondere MX-5: een zwaar gemodificeerde NB, beter bekend als Hero 5.

Dat de roadster zo lang in hun bezit is geweest, is geen toeval. Er moest namelijk wel écht iets speciaals tegenover staan, wilden we de familie afstand laten doen van dit voormalige JS-Team heldenproject. Met moderne snufjes hoefden we niet aan te komen; geavanceerde elektronica laat de nuchtere westerlingen koud. Waanzinnige looks en onvervalst rijplezier stonden bovenaan het verlanglijstje. Gelukkig was daar de MX-5 ND 1.5i GT-M in Ceramic White: zowel qua uiterlijk als qua rijkwaliteiten een pure schoonheid. Een nadere kennismaking betekende gelijk het begin van een nieuw MX-5-tijdperk. De vierde inmiddels voor de familie Gijzen (begonnen met NA, toen 2x NB en nu dus de ND).

Of ze al spijt hebben van het inruilen van hun Hero 5? Niet bepaald. Zo blijkt uit een telefoongesprek met mevrouw Gijzen, vlak na de eerste rit met hun nieuwe aanwinst: Vanaf het moment dat we bij jullie wegreden heeft mijn man een grijns van oor tot oor die niet meer van zijn gezicht af te krijgen is. De held. t JS-Team kijkt nu alweer uit naar jullie volgende bezoek aan Almelo! Laat ondertussen iedere rit een heldenrit zijn.

Na 'B' komt 'D'.

Bijna 15 jaar betrad de familie Gijzen uit Weesp het asfalt als echte helden. In december 2003 vielen de liefhebbers namelijk als een blok voor een wel heel bijzondere MX-5: een zwaar gemodificeerde NB, beter bekend als 'Hero 5'.

Dat de roadster zo lang in hun bezit is geweest, is geen toeval. Er moest namelijk wel écht iets speciaals tegenover staan, wilden we de familie afstand laten doen van dit voormalige JS-Team heldenproject. Met moderne snufjes hoefden we niet aan te komen; geavanceerde elektronica laat de nuchtere westerlingen koud. Waanzinnige looks en onvervalst rijplezier stonden bovenaan het verlanglijstje. Gelukkig was daar de MX-5 ND 1.5i GT-M in Ceramic White: zowel qua uiterlijk als qua rijkwaliteiten een pure schoonheid. Een nadere kennismaking betekende gelijk het begin van een nieuw MX-5-tijdperk. De vierde inmiddels voor de familie Gijzen (begonnen met NA, toen 2x NB en nu dus de ND).

Of ze al spijt hebben van het inruilen van 'hun' Hero 5? Niet bepaald. Zo blijkt uit een telefoongesprek met mevrouw Gijzen, vlak na de eerste rit met hun nieuwe aanwinst: "Vanaf het moment dat we bij jullie wegreden heeft mijn man een grijns van oor tot oor die niet meer van zijn gezicht af te krijgen is." De held. 't JS-Team kijkt nu alweer uit naar jullie volgende bezoek aan Almelo! Laat ondertussen iedere rit een heldenrit zijn.
... Lees meerMinder weergeven

Als een diehard MX-5-rijder lucht krijgt van zware regenval...

Als een diehard MX-5-rijder lucht krijgt van zware regenval... ... Lees meerMinder weergeven

 

Reageer op Facebook

Is wat voor jou Leon van den Bergh🤔

Voor wie wordt dit droombeeld vandaag werkelijkheid (met of zonder palmbomen 🏝️)?

Voor wie wordt dit droombeeld vandaag werkelijkheid (met of zonder palmbomen 🏝️)? ... Lees meerMinder weergeven

 

Reageer op Facebook

Yep, net nog gereden 😀

Helaas.. Ooit komt deze droom voor mij uit 😀

Met Palmbomen 🌞🍺

Mag ook met sneeuw😀

3 maanden geleden

Autobedrijf 't Jan Scholten Team
Shelby doet oude tijden herleven. Na 51 jaar besluit het Amerikaanse bedrijf de Shelby GT500 Super Snake alsnog op de markt te brengen. We kunnen het erger treffen...

Shelby had de intentie om de GT500 Super Snake, na de presentatie van het model in 1967, daadwerkelijk in productie te nemen. Maar helaas kwam het er niet van. Tot aan nu.

De afgetrainde Mustang baarde vooral opzien door zijn krachtbron: een 520 pk (!) sterke 7,0 liter V8, geleend uit de eerste generatie Ford GT40. Aanvankelijk werd het prototype gebruikt om banden van Goodyear te testen op hoge snelheden. Na afloop onderzocht de fabrikant of de Super Snake in een kleine serie verkocht kon worden. Het project bleek echter te duur.

In 2018 gaat Shelby voor de herkansing. Door een gelimiteerd aantal van 10 Super Snakes te produceren, laten de bouwers de ultieme droom van de in 2012 overleden Carroll Shelby uitkomen. En wij vermoeden niet alleen die van hem...

Interesse? De nieuwe klassieker moet minimaal 250.000 dollar opleveren. Elk exemplaar wordt gebouwd op basis van een origineel geleverde Mustang uit 1967. Niet exclusief genoeg? Op speciaal verzoek kan Shelby tevens een in 1967 geleverde Shelby Mustang als donorauto gebruiken.

De levering met nog starten, maar nu al krijgt de Continuation Shelby Super Snake, zoals de auto officieel heet, een upgrade: van 520 naar 550 pk. Net als bij het origineel wordt de 8-cilinder gekoppeld aan een handgeschakelde transmissie met 4 versnellingen. Hoezo, het lange wachten waard?Image attachmentImage attachment

Shelby doet oude tijden herleven. Na 51 jaar besluit het Amerikaanse bedrijf de Shelby GT500 Super Snake alsnog op de markt te brengen. We kunnen het erger treffen...

Shelby had de intentie om de GT500 Super Snake, na de presentatie van het model in 1967, daadwerkelijk in productie te nemen. Maar helaas kwam het er niet van. Tot aan nu.

De afgetrainde Mustang baarde vooral opzien door zijn krachtbron: een 520 pk (!) sterke 7,0 liter V8, geleend uit de eerste generatie Ford GT40. Aanvankelijk werd het prototype gebruikt om banden van Goodyear te testen op hoge snelheden. Na afloop onderzocht de fabrikant of de Super Snake in een kleine serie verkocht kon worden. Het project bleek echter te duur.

In 2018 gaat Shelby voor de herkansing. Door een gelimiteerd aantal van 10 Super Snakes te produceren, laten de bouwers de ultieme droom van de in 2012 overleden Carroll Shelby uitkomen. En wij vermoeden niet alleen die van hem...

Interesse? De nieuwe klassieker moet minimaal 250.000 dollar opleveren. Elk exemplaar wordt gebouwd op basis van een origineel geleverde Mustang uit 1967. Niet exclusief genoeg? Op speciaal verzoek kan Shelby tevens een in 1967 geleverde Shelby Mustang als donorauto gebruiken.

De levering met nog starten, maar nu al krijgt de 'Continuation Shelby Super Snake', zoals de auto officieel heet, een upgrade: van 520 naar 550 pk. Net als bij het origineel wordt de 8-cilinder gekoppeld aan een handgeschakelde transmissie met 4 versnellingen. Hoezo, het lange wachten waard?
... Lees meerMinder weergeven

 

Reageer op Facebook

Jev Borkent

Mwaw... nog steeds een Ford.... 🤢🤮

Marcel Hitv, wat denk jij? Zou die net zo mooi zijn als t 67'er model?

3 maanden geleden

Autobedrijf 't Jan Scholten Team

Meer dan eens wordt de MX-5 in verband gebracht met de zon, de zee en zomerse temperaturen. Maar wat als de wereldberoemde roadster letterlijk een weerspiegeling vormt van een prachtige zomerdag aan de kust? Garage Italia Customs wist wel raad met dit vraagstuk en bedacht de MX-5 'Levanto'.

Italianen en design: die twee lijken voor elkaar gemaakt te zijn. Nu is de MX-5 van zichzelf al een fraaie verschijning. Echter, stuur hem langs een Italiaans 'modehuis' en je krijgt er geheid iets bijzonders voor terug. Over smaak valt uiteraard niet te twisten, maar artistiek is deze uitvoering zeker! Want wat hebben de makers gedaan? Ze beelden zichzelf de ideale surfdag in en projecteerden dat rechtstreeks op een MX-5 ND.

Dit is het gevolg: de open Mazda beschikt over een two-tone carrosserielak, bestaande uit een oceaanblauwe tint die geleidelijk overloopt in een oranjebruine gloed. Die laatste is geïnspireerd op de zonsondergang aan het einde van een perfecte dag aan het strand. Wild als de Italianen zijn van oosterse invloeden en kwaliteitsmaterialen, kleedden ze het gehele interieur aan met Japanse spijkerstof en nautisch blauw alcantara, beide afgewerkt met oranje stiksels.

Ondanks dat het project al twee jaar oud is, blijft de tweezitter uniek. Stiekem hopen we dan ook ooit zelf een zonsondergang in deze Mazda te mogen meemaken. Inclusief uitzicht op zee. Na het zien van de Levanto, doen we het niet meer voor minder.
... Lees meerMinder weergeven

 

Reageer op Facebook

Dion, Vicky.. Deze wil ik wel.

Jeanette Mensink-Nijhuis

NO THANKS

Dit is echt heel erg gaaf😍

Remy Tegelen, Zeg jij hier eens wat van!

Michael Pansier

My levanto 😇

+ Meer reacties bekijken

Meer laden

Zoek een occasion

autotaxatieBereken gratis en snel de inruilwaarde van uw auto

Specialist in